zondag 2 juli 2017

Jarig (1) en mooie acties bij Stampin' Up!

Afgelopen week had ik onverwacht ineens een kleine 1,5 uur om even iets te maken. Toevallig had ik eerder die week bij collega demo Marlous een heel gaaf kaartje voorbij zien komen wat ik ongegeneerd heb nagemaakt. Toch nog wel met mijn eigen twist maar het zou een zoek-de-verschillen-plaatje kunnen zijn ;-) Nu had ik wel binnen 1,5 uur een kaartje af en een begin gemaakt met het tweede kaartje. Als ik eerst had moeten nadenken wat ik wilde gaan maken, had ik in die 1,5 uur waarschijnlijk niks geproduceerd. Dank voor je inspiratie Marlous!


Gebruikte materialen:
- A Little Foxy DSP (retired)
- Large Letters Framelits
- Stempelset Nederlandse Sentimenten
- Cardstock Pool Party
- Cardstock Whisper White
- Mini Stampin' Dimensionals




Ook wil ik jullie attenderen op 2 leuke acties die op dit moment bij Stampin' Up! lopen:
1. Bonus Days in Juli:


Na het grote succes van vorig jaar, zijn de Bonus Days er opnieuw. Bij iedere €60 die je in 1x
besteedt, krijg je een Bonus Coupon t.w.v. €6. De gespaarde coupons zijn in de maand augustus in
te leveren voor korting op een artikel naar keuze.  Wil jij gebruik maken van deze actie? Ik verzorg
jouw bestelling graag voor je!

LET OP: Zou je de Large Letters Framelits (die ik voor bovenstaande kaart gebruikt heb) bij me bestellen, dan heb je officieel net geen recht op 2 coupons. Bestel je ze deze maand bij mij, zorg ik dat je toch 2 coupons krijgt om in augustus in te leveren. Klik HIER om te zien wat ik nog meer met de Large Letters Framelits gemaakt heb en zie hoe veelzijdig je ze kunt gebruiken. 

2. Aantrekkelijke instapactie in juli:
                                       
Als je in juli instapt als demo, krijg je naast je starterspakket (wat je zelf samenstelt, waarde €175 betalen €129) ook nog het Essentials Gift Pack t.w.v. €87,50 GRATIS! Je betaalt dus €129 voor een pakket van €262,50. Klik op de button rechts in mijn sidebar om je meteen aan te melden. Nog vragen? Neem gerust contact met me op. Ik help je graag.

2 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuk. En namaken is soms heerlijk en snel. Denk dat ik dat vandaag ook ga doen. Heb een berg kaartjes nodig.

Diny zei

Wat een heerlijk kaartje is dit Marlieke!
Groetjes Diny