woensdag 19 juli 2017

Magic Spinner Card

Kort geleden ging ik samen met teammaatje Marlous een dagje op bezoek bij onze teamleider Miranda. Samen werkten we die dag aan een Magic Spinner Card. Het kostte wat bloed, zweet en tranen, maar uiteindelijk was het dan toch gelukt.

Ik zal je eerlijk zeggen: ik ben niet geheel tevreden over mijn kaart. Maar het was een prima eerste oefening in het maken van zo'n kaart en ik heb veel geleerd. Dat kan een volgende keer alleen maar leiden tot een mooier eindresultaat.

Toch vind ik het een te leuk model kaart om niet even te laten zien. Omdat het een bewegende kaart is, heb ik er een filmpje van gemaakt. Het filmpje is onbewerkt, maar je hebt vast een goed beeld van hoe de kaart werkt na het zien van het filmpje:


En ook nog wat foto's:







Materialen:
- Whole Lot of Lovely DSP
- Moon Baby stempelset
- Watercolor Pencils
- Lint
- Washitape

Er ligt hier nog steeds een scrapbook layout te wachten om afgemaakt te worden. Hopelijk gaat me dat deze week echt lukken...

3 opmerkingen:

Sarah zei

Hey Marlieke, dit is zo tof!!!
Echt heel leuk gemaakt! En zeker in deze keuze met die mooie stempelset. Deze ga ik pinnen! Heb je ook een link van de making-off?

Marlieke zei

Hoi Sarah, wat leuk zo'n enthousiaste reactie. Ik heb deze kaart 'onder leiding' van Miranda gemaakt. We hebben er een geprinte tutorial bij gebruikt die Miranda had klaargelegd. Deze was overigens niet altijd heel duidelijk. Ik denk als je op youtube zoekt onder Magic Spinner Card dat er wel wat verschijnt...

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wat een leuke babykaart.