zondag 4 maart 2018

Card-in-a-Box

Een poosje geleden kondigde Sarah op haar blog de verjaardag van haar zoon aan met daarbij een verzoekje om hem een kaartje te sturen. Dát wilde ik wel doen en vrijwel meteen wist ik wat ik voor hem wilde maken. Een card-in-a-box met zijn leeftijd erbij. Dus ging ik aan de slag. Maar...de griep sloeg ook mij niet over en dus lag ik letterlijk enkele dagen plat. Vervolgens was ik te laat met mijn kaart (in-a-box), maar op zijn verjaardag heb ik de kaart (in-a-box) alsnog verstuurd.






Dit was voor mij de eerste keer dat ik een card-in-a-box maakte, maar het was erg leuk om te doen. Je kunt het geheel overigens gewoon plat verzenden in een envelop.


Product List

2 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi deze card in a box Marlieke...daar zal het zoontje van Sarah wel heel blij mee geweest zijn...

groetjes Rosina

Sarah zei

Hij is top! Hij wordt hier elke toch vast genomen en bewonderd en niet alleen door de jarige. Ik ga dat ook eens maken, zo tof! Bedankt Marlieke.
Hij kwam wat later, maar hij was de kers op de taart. ( letterlijk en figuurlijk ) ☺