zaterdag 12 mei 2018

Birthday kaart met Nieuwe InColors

Je hebt het vast al gezien of gehoord; per 1 juni gaan veel kleuren en producten het assortiment van Stampin' Up! verlaten, maar.... er komen ook werkelijk schitterend nieuwe producten voor terug! Op onderstaande kaart heb ik alle nieuwe InColors bij elkaar gebruikt. Het idee van de kaart is niet van mezelf, maar afkomstig van collega Kate Bodle. De Happy Birthday stempel zat al in de collectie en blijft gelukkig ook nog even, evenals de stempelset Bubble Over.



In de binnenkant stempelde ik 3 sentimenten uit de nieuwe Nederlandse stempelset 'Van Alles Wat'. Deze is vanaf 1 juni verkrijgbaar.



Hieronder alvast een afbeelding, zodat je kunt zien welke leuke teksten er allemaal in de set zitten. Misschien wel de beste Nederlandse teksten die Stampin' Up! ooit heeft uitgebracht.

                

En zoals altijd, sluit ik mijn bericht weer af met een overzicht van gebruikte materialen. Klik op de afbeelding om het gewenste product rechtstreeks te bestellen. Om de set met Nederlandse teksten te bestellen neem je even contact met me op: stampinadventures@outlook.com

Product List



2 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kleurtjes en ook een erg leuke kaart, Marlieke.
Gave stempelset. Die komt op mijn boodschappenlijstje!

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Marlieke!
Groetjes Diny